Հորինում են երրորդ դասարանցիները

Շարունակի՛ր։ Սկսեցի մտածել.<< Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ …

Մի օր լուրերով հայտնեցին, որ մեր երկրի վրա մի մե՜ծ աստերիդ է գալիս։ Բոլոր մարդիկ խուճապահար սկսեցին մտածել ինչ անել։ Մենք էլ էինք մտածում ինչպես փրկվել և որոշեցինք Լուսնին հասնել։ Բայց ինչպե՞ս։ Բոլոր հռթիռները անհասկանալի ձևով անհետացել էին, այլապես մենք կկարողանայինք հռթիռներով թռնեինք Լուսին։ Եվ ես սկսեցի մտածել ինչ անել։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ Լուսնին հասնեինք։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, այդպես էլ երկար ելարան չգտա։ Եվ ես հիշեցի, որ Աստվածաշնչում գրված էր, թե ինչպես հին ժամանակներում մարդիկ մի մե՜ծ աշտարակ էին կառուցել, որ դրա օգնությանբ հասնեին Աստծուն։ Առաջարկեցի մարդկան նման մի բան սարքել, և մարդիկ համաձանվեցին ինձ հետ փորձեն սարքել այնքա՜ն մեծ աշտարակ, որ հասնենք Լուսնին։ Մենք սկսեցինք աշտարակի շինարարությունը, ու միաժամանակ սկսեցին սկաֆնդրներ գնել, որովհետև եթե չհագնեինք դրանք, մենք լուսնի վրա օդ չէինք ունենա։ Այդպես 1 ամիս անց մենք կարողացանք գրավել Լուսինը։ Եվ բոլոր մարդիկ շնորհակալություն հայտնեցին ինձ, որ այդ միտքը ասացի նրանց և բոլորս երջանիկ ապրեցինք Լուսնի վրա։ Հետո մենք սարքեցինք մի մե՜ծ բազա, որում սկսեցինք ապրել առանց խնդիրների։

Վահե Բարսեղյան

Շարունակի՛ր:

Սկսեցի մտածել.<< Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ մի մեծ ամպիկ իջավ երկնքից ու ինձ բարձրացրեց դեպի լուսին։ Ճանապարհի կեսին  ամպիկը կանգնեց և մի փոքրիկ աստղ ինձ բարձրացրեց դեպի լուսին։ Լուսինը ինձ հյուր ընդունեց և ես շրջեցի լուսնի ամողջ տարածքներով։

Մանե Մկրտչյան

Շարունակի՛ր:

Սկսեցի մտածել. << Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ տեսա մի մեծ թռչող վերելակ, ես գնացի դեպի վերելակ և մտա։ Նրա մեջ շատ կոճակներ կային․ օրինակ << Արև, Մարս, Երկիր մոլորակ, Լուսին, Նեպտուն, Յուպիտեր >> և այլ, ես սեղմեցի 4 – րդ տարբերակը՛ Լուսինը։ Ես շատ արագ թռա դեպի երկինք և այնքան արագ էի գնում, որ կարծես կայծակ լինեի։ Եվ հասա Լուսին, իրականում ես չէի պատկերացնում, որ Լուսինը այսքան մեծ է, լա՝վ ինչևէ ես շարժվեցի առաջ և հասա մի մեծ փոսի առաջ ու այդ փոսի մեջ էլ իմ կացիներ։ Ես վերցրեցի կացինը նստեցի վերելակ և թռա իմ երկիր։

Արփի Գևորգյան

Շարունակի՛ր:

Սկսեցի մտածել.« Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ գերիներ գտա, նրանք իմ ընկերներն էին, ես կանգնեցի մեկի ուսերին, հետո են մեկը մյուսի ուսերին և այդպես շարունակ մինչև լուսին և դա մեզ մոտ ստացվեց։ Ես վերցրեցի կացինը և մենք հերթով թռանք դեպի գետնին»։

                                                                                                                                                     Էմանուել Այվազյան

Շարունակի՛ր:

Սկսեցի մտածել.<< Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ մի ինքնաթիռ գտա, որոշեցի թռնեմ դեպի լուսին, բայց ինչպես հասկանում եք չկարողեցա, որոշեցի նոր կացին գնեմ պայց չստացվեց ու ոշեցի չհանեմ, թող տիեզերագնացները տեսնեն և մտածեն, որ այդըտեղ մարդ կա։

Մերի Հովհաննիսյան

Շարունակի՛ր: Սկսեցի մտածել.<< Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ

Սկսեցի մտածել. Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ երկու հատ մինչև լուսին հասնող ծառ գտա տարա դրեցի փայտանոցի դռան դիմաց ու սպասեցի մինչև փայտագործը իր աշխատանքը ,վերջացնի երբ վերջացրեց ասացի.

-Կարո՞ղ ես ինձ համար այս ծառերով ելարան սարքել:

Փայտագործը պատասխանեց.

-Իհարկե, բայց ես դա կանեմ երբ ասես՝ ով ես և ի՞նչ է քո անունը:

Արփին ասաց.

-Ես Արփին եմ և իմ անունը Արփի է:

Փայտագործը առանց ժամանակ կորցնելու անցավ գործին: Նա պատրաստեց այդ ելարանը հանձնեց Արփիին: Արփին այդ ելարանով բարձրացավ և հասավ լուսին: Նա այնտեղ գտավ իր կացինը և գոհ գնաց պալատ:

Արփի Եսայան

Շարունակի՛ր: Սկսեցի մտածել.<< Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ գտա։ Գտա քարտեզը, որտեղով կարելի է գտնել գանձեր։ Ես գնացի քարտեզով և հանդիպեցի առյուծին, սկզբում շատ վախեցա, իսկ հետո հասկացա , որ նրա հետևի ոտքը կոտրված է։ Իսկ հետո տեսա , որ առյուծի վրա փոքրիկ քարտեզ կա և վերցրեցի, իսկ հետո գնացի այդ քարտեզով և գտա Անիին, նա քարերի հետևում թաքնված էր։

Հասմիկ Կարախանյան

Շարունակի՛ր:

Սկսեցի մտածել։ Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ ելավ մի ծաղրածու կրկեսից եւ ես միանգամից ասացի․

-Հեյ, ծաղրածո՛ւ։

Պատասխանեց ծաղրածուն․

-Այո, ի՞նչ ես ուզում, մի սիրունիկ աղջիկ։

Պատասխանեց աղջիկը․

– Ես ուզում եմ, որ դու գնաս։

Պատասխանում է ծաղրածուն․

-Այ բալա, ինչո՞ւ։

-Ես այդպես եմ ուզում։

-Պատասխանում է աղջիկը․

-Ուզում ես ես քեզ կախարդանք ցույց տամ ։

Հարցրեց ծաղրածուն․

-Այո, ցույց տուր։ Բայց եթե ես ավելի լավ բան ցույց տամ դու կգնաս։

-Լավ,-ասաց ծաղրածուն։

Ծաղրածուն լոլիկով խաղաց, իսկ աղջիկը օղակ կալիսո։

Եվ ծաղրածուն գնաց։

․․․

-Եվ ոնց դուք հասկացաք, աղջիկը հաղթեց։

Սերինե Մարկարյան

Շարունակի՛ր: Սկսեցի մտածել.<< Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ իմ գլխին մի բան ընկավ և ես հասկացա, թե ինչ անեմ։ Այո՛, իմ գլխին կախարդական փայտիկ և ընկավ այդ ժամանակ մտածեցի որ ստեղծեմ տեզերանավ։

Աշոտ Դանիելյան

Սկսեցի մտածել.<< Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Ես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ ես տեսա հռթիր, նստեցի դրա վրա և թռա տիյեզերք։ Ես տեսա, որ ես կարող եմ շատ բարձր թռնել, ես գնացի և տեսա մի տղային, այդ տղային ես հարցրեցի։ -Ինչու՛ ենք մենք շատ բարձր թռնում
նա պատասխանեց – Այստեղ շատ բարձր ենք թռնում, որովհետև լուսնի վրա ձգողականությունն բարձր է և ես այդ ժամանակ հասկացա ինչու ենք բարձր թռնում։

Առնո Աղաբաբյան

Շարունակի՛ր: Սկսեցի մտածել.<< Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ մի աստիճան տեսա ,որ տանում էր դեպի լուսին։ Ես շատ ուրախացա և հաքա սկաֆանդռ և ես ամիսներով բարձրանում էի և վերջապես հասա։ Ես այնտեղ այմոլորակաիններ տեսա։ Ես նրանց հետ ընկերացա՝ պարզվում էր նրանք բոլոր լեզուները գիտեին և ես իմ կացինը վերցրեցի և օդապարիկով թռա։ Ես նրանց գոռում էի ցտեսթյու՜ն և ես հասա երկիր։

Գուրգեն Գևորգյան

Շարունակի՛ր: Սկսեցի մտածել.<< Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ մեկը ինձ մոտեցավ և տարավ,ես արտնացա լուսնի վրա հարցրեցի ինչու՞ դու ինձ տարար լուսին։

-Ես մտածումեի,որ միայնակ լինելուա անհավես և սկսեցի ընկեր մանգալ ու այդպես քեզ գտա։

Միլենա Մարգարյան

Շարունակի՛ր: Սկսեցի մտածել.<< Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ

Ես տեսա, որ իմ կողքի բոլոր մարդիկ չկան, ես վախեցա և հետո հասկացա, որ կարամ գնամ բոլոր խանութներ և ինչ ուզեմ վերցնեմ եմ։ Ես գնացի ստուգեմ թե իմ շուն ել կա թե չէ գնացի տեսա որ իմ շունը այստեղ է ասացի․

-Շնորհակալություն աստվա՛ծ ջան։

Ես գնացի Մեգամոլ իմ շան հետ։ Գնացի բոլոր առևտրի կենտրոնրեր հետո զարտնեցի և հասկացա որ դա երազ էր։ (Աաաաաաա՜)

Մհեր Անանյան

Շարունակի՛ր: Սկսեցի մտածել.<< Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ շուրջս տեսա զուբաստիկ Ռոնալդոյին։ Ես նրան խնդրեցի, որ ինձ օգնի լուսնին հասնել։ Նա ինձ ծանոթացրել իր ընկերոջ հետ, որը տիեզերանավեր է պատրաստում և մարդկանց Տիեզերք ուղարկում։ Երբ Լուսնի վրա իջանք, մենք իրականացրեցինք աշխարհի բոլոր ֆուտբոլիստների երազանքը. մենք Լուսնի վրա ֆուտբոլ խաղացիք:

Ռաֆայել Բուղդարյան

Սկսեցի մտածել.<< Ի՞նչ անեի։Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։

Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ ձայն եմ լսում ու չեմ հասկանում ինչ է դա գնում եմ գտնել նրան ու իմանալ ինչ է դա գնում եմ գնում օրերը անցնում են ամիսները անցնում են ու գտնում եմ նրան ու նա ինձ վրա գոռում է ես վախեցա ու նրան նկարեցի ու նրան ուզում էի ընտելացնել ես նրան կուզեի կոչել գիշերային կատաղություն։ Ես նրան անուն դնել նրան Բեզուբիկ ես մի անգամ երբ ես քնեցի ես երազ տեսա որի մեջ ես Բեզուբիկի վրա եմ նստում էի և լուսին հասա բայց այդ երազեր։ Հետո ես մտածեցի ինչո՞ւ ինքը չի թրնում և գնում ես նրան շատ շատ ուշադիր նայեցի և հասկացա ինչու ինքը չի թռնում, որովհետև իրա պոչի վրա, ինչ որ թևի նման բան կա ես նրան մոտեցա նրան մոտ և ինքը ինձ բրնեց մի ձերով և ականջի մեջ ահավոր գոռաց ես ուզում եի գնալ բայց ես ուշաթափվեցի ու ես մի քանի րոպե քնեցի երբ արթնացա տեսա որ Բեզուբիկը ձուկ է ուտում ես գնեցի մի քանի ձուկ և վերադարցա Բեզուբիկի մոտ և նրան տվեցի բոլոր ձկները և ինքը թողե նրան կպնել ու ես արագ արագ պրոթեզ սարքեցի երբ ես վերջին փուլ սարքեցի հակցրեցի Բեզուբիկի վրա և նրա վրա նստեցի ու այդ րոպեից չեմ ել հավատել որ դա իրական է ես Բեզուբիկի վրա նստած թռչում էի ես ուզում էի լուսին թռչել բայց չեմ ուզեցա լուսնի վրա թռչել որոհետեվ ես ամենալավ ընկերը ունեմ ու դա Բեզուբիկն է։

Մամունց Հայկ

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *