«Ես կարողանում եմ» ստուգատեսի ամփոփում

Արևմտյան դպրոցի երրորդ դասարանցիները «Ես կարողանում եմ» ստուգատեսի

շրջանակում ներկայացնում են իրենց կարողությունները։

Վահե Բարսեղյան «Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Մենուա Սայան «Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Հովսեփ Պետրոսյան «Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Մհեր Անանյան «Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Ռուզաննա Նահապետյան «Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Մուշեղ Ղարիբյան «Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Դավիթ Թունյան Ես կարողանում եմ ստուգատես

Մերի Հովհաննիսյան-Ես կարողանում եմ ստուգատես

Սերինե Մարկարյան«Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Միլենա ՄարգարյանՍտուգատես

Գուրգեն Գևորգյան «Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Աշոտ Դանիելյան «Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Արտավազդ Տեր- Սահակյան Ես կարողանում եմ

Հասմիկ Կարախանյան- Ես կարողանում եմ ստուգատես

Արեգ Ասլանյան Ես կարողանում եմ

Ռուբեն Ավետիսյան Ես կարողանում եմ ստուգատես

Առնո Աղաբաբյան Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Մամունց Հայկ «Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Էմանուել Այվազյան-Ես կարողանում եմ

Նարե Հակոբյան-

Արփի Եսայան  Ես կարողանում եմ ստուգատես 

Արփի Գևորգյան-«Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Ռաֆայել Բուղդարյան- «Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Մանե Մկրտչյան- «Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *