Հորինուկներ

Ուշքի գալով, երկար մտածեցի, թե այդ փոսից ինչպես դուրս գամ։ Ամբողջ օրը ոչ
կերա, ոչ խմեցի, մտածում էի ու մտածում։ Եվ հանկարծ ելքը գտա, ես սկսեցի փորել։ Փորում էի փորում, փորում էի փորում,փորում էի փորում, մեկ էլ հանկարծ մի պինդ բան գտա։  Մի քիչ փորեցի, տեսա մի գանձ, բացեցի և տեսա մեկ միլիոն դոլար, բայց դա ինձ չհետաքրքրեց, մի փոքր բախտ էր էլի, ասացի և գնացի գանձը ձեռքս։ Ես փորում էի 2 ժամ և սկսեցի թուլանալ, որովհետև լիքը ժամ ոչ մի բան չէի կերել և ահա տեսա լույսը երևաց և հայտնվեցի Իտալիայում, ինձ տեսավ մի բանվոր և ասաց․

-Չաո։

Եվ ես խուճապահար փախա, որովհետև ես չէի իմանում՝ ինչ անել իմ երկրի լեզվով, չէին խոսում և ես գնացի իմ փոսի մոտ։ Ես փոսով հասա էլի նկուղ և հասկացա, որ այդտեղ աստիճան կար, ես բարձրացա և հայտնվեցի իմ երկրում։ Ես սկեցի բացել գանձերս և այդ 1000000 դոլարով ես ինձ սարքեցի տուն և անպայման գնացի խանութ, որ ուտելիքներ գնեմ։

Վահե Բարսեղյան

Ուշքի գալով, երկար մտածեցի, թե այդ փոսից ինչպես դուրս գամ։ Ամբողջ օրը ոչ
կերա, ոչ խմեցի, մտածում էի ու մտածում։ Եվ հանկարծ ելքը գտա, կուղբեր գտա, նրանք մի քանի հատ փայտ ունեին։ Նրանց խնդրեցի՝ ինձ համր  փայտից ելարան պատրաստեն, Մյունխահուզենը կուղբերի լեզուն հասկանում էր և նրանք Մյունխաուզենի հետ ուղիղ տաս տարի պատրաստեցի ելարան և կուղբերը կարողացան գնալ դեպի ջուրը, իսկ Մյունխաուզենը դեպի մյուս ստի վայր։

Էմանուել Այվազյան

Ուշքի գալով, երկար մտածեցի, թե այդ փոսից ինչպես դուրս գամ։ Ամբողջ օրը ոչ
կերա, ոչ խմեցի, մտածում էի ու մտածում։ Եվ հանկարծ ելքը գտա և ես դուրս եկա և տեսա հրաշալի տեսք։ Ես գնացի աշխատանքի, ընդունվեցի, որովհետև ուզում էիուտելիք առնել և տուն։ Ես գնացի աշխատեցի վարսավիրանոցում և 1 տարի հետո ես կարողացա ինչ որ ուզեմ էի առնել։

Առնո Աղաբաբյան

Ուշքի գալով, երկար մտածեցի, թե այդ փոսից ինչպես դուրս գամ։ Ամբողջ օրը ոչ
կերա, ոչ խմեցի, մտածում էի ու մտածում։ Եվ հանկարծ ելքը գտա, ես լիքը փայտ ման եկա և այդ փայտերով աստիճան պատրաստեցի ու փոսից դուրս եկա։

Աշոտ Դանիելյան

Ուշքի գալով, երկար մտածեցի, թե այդ փոսից ինչպես դուրս գամ։ Ամբողջ օրը ոչ
կերա, ոչ խմեցի, մտածում էի ու մտածում։ Եվ հանկարծ ելքը գտա, ձեռքերով փորեցի ու դուրս եկա։ Մեկ էլ հակարծ երկնքից շատ ծաղիկներ թափվեցին իմ ոտքերի դիմաց։ Շուրջս շատ մարդ կար և ես նայեցի բոլորին ու զարմացա, թե ինչու են ինձ այդպես նայում նրանք։ Իսկ նրանք պատասանցին, որ քո դեմքին գեղեցիկ ժպիտ կա։ Երբ մենք նայում ենք քեզ, ժպիտն է բարձրանում մեր դեմքին։ Փոսից դուրս գալուց հետո ես դարձա ժպիտներ նվիրողը։

Մանե Մկրտչյան

Ուշքի գալով, երկար մտածեցի, թե այդ փոսից ինչպես դուրս գամ։ Ամբողջ օրը ոչ
կերա, ոչ խմեցի, մտածում էի ու մտածում։ Եվ հանկարծ ելքը գտա։ Ելքը վախենալու մի դուռ էր, բայց բացի դրանից ուրիշ ելք էր կար, դա փորելն էր, սկսեցի փորել և արդեն գիշեր էր, ես քնեցի, առավոտը շարունակում էի փորել և հասա Ամերիկա։ Ես զարմացել էի, որ հասել էի Ամերիկա։ Որոշեցի տոնել, որ ես հասել եմ Ամերիկա։ Հաջորդ օրը նշեցի։ Ես ամբոջ օրը նշում էի։ Հջորդ օրը գտա գանձեր։ Ուրախացա գանձերով, գնացի տուն։ Հաջորդ օրը այդ գումարը տվեցի ուսմանը և գնացի սովորելու։

Մերի Հովհաննիսյան

Ուշքի գալով, երկար մտածեցի, թե այդ փոսից ինչպես դուրս գամ։ Ամբողջ օրը ոչ
կերա, ոչ խմեցի, մտածում էի ու մտածում։ Եվ հանկարծ ելքը գտա, ես մտածեցի փորեմ, փորեցի փորեցի չէր ավարտվում, միգուցե ճահիճ է արդեն, 100 մետր փորել եմ ոչմիբան չիլինում 1 մետր էլ փորեցի բինտով կապաց մարդ գտա և հողից վերջապես դուրս եկա և նրան թաղեցի։

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *